Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Turbosprężarki POWERMAX

news

Turbosprężarki Garrett POWERMAX – najprostszy sposób na bezpieczne zwiększenie mocy!

Seria turbosprężarek Garrett POWERMAX dedykowana do silników grupy VAG 2.0 TSI MK7, to idealne rozwiązanie dla właścicieli pojazdów, którzy chcą zwiększyć wydajność zespołu napędowego, nie przeprowadzając jednocześnie dużych modyfikacji, polegających najczęściej na ingerencji w kolektor wydechowy, układ dolotowy oraz wydechowy silnika.

Firma Garrett Advancing Motion jako niekwestionowany lider oraz dostawca rozwiązań z zakresu turbodoładowania w szeroko rozumianym świecie motorsportu, przy projektowaniu wspomnianej serii turbin POWERMAX czerpała ze swojego wieloletniego doświadczenia oraz bazy laboratoryjno-projektowej, co w połączeniu z zastosowaniem najwyższej jakości sprawdzonych materiałów daje nam wysokiej jakości produkt.

Cechy charakterystyczne turbosprężarek z serii POWERMAX to:

  • zwiększona wydajność i przepływ powietrza w porównaniu z turbosprężarką OEM
  • wysokotemperaturowe koło turbiny ze stopu Mar-M
  • obudowy turbiny typu twin-scroll ze stali nierdzewnej, które są przystosowane do pracy w temperaturze do 1050° C,
  • skalibrowany elektroniczny nastawnik oraz
  • niezbędne elementy umożliwiające bezproblemowy montaż w miejsce turbo OEM.

 

Wspomniane POWERMAX turbo dostarczane są przez producenta wraz z niezbędnym przy montażu oprzyrządowaniem takim jak:

  • kolano dolotowe,
  • przewód zasilający magistrali olejowej,
  • króciec spustowy oleju,
  • adaptery portów wodnych oraz
  • niezbędne śruby i uszczelki.

Wszystkie te elementy zostały tak zaprojektowana, aby bez problemu zaadaptować je do seryjnych podłączeń po demontażu seryjnego turbo.

Wśród dostępnych referencji turbin z serii POWERMAX znajdziemy:

Stage I VAG 2.0L TSI MK7 (485hp) 898199-5001W

Stage II VAG 2.0L TSI MK7 (600hp) 898200-5001W

VAG 2.0L 2020+ silnik EA888 (447hp) p/n 917056-5002S

Ford 2.0L EcoBoost 2013-2018 Focus ST/Kuga/Escape (350hp) 886195-5001S

Ford 3.2L 2011-2020 Renger PX1, PX3,PX3/ Mazda BT50 (234hp) 880862-5001W

Ford 3.5L EcoBoost 2017-2021 Raptor/ F-150 (700hp) 911984-5003S